کد فراگیر اتباع خارجی

کد فراگیر شناسه اختصاصی اتباع خارجی

دریافت کد فراگیر اتباع خارجی برای بانک

دریافت کد فراگیر اتباع خارجی برای بانک

راهنمای دریافت کد فراگیر برای بانک

ابتدا در گوگل جستجو کنید کد فراگیر ( دو سایت اصلی برای دریافت کد فراگیر وجود داره که این دو سایت هیچ تفاوتی ندارن و تنها تفاوتشون در قیمته و اتفاقا سایتی که 30 هزار تومن میگیره پشتیبانی خیلی بهتری داره و سریع تر میده و همچنین بهتون استعلام کد فراگیر رو رایگان میده

آدرس سایت :   
به دلایلی ما اجازه درج لینک اون سایت رو نداریم شما می تونید با یه جستجوی ساده تو گوگل پیداش کنید توجه داشته باشید که آدرس دو سایت مثل هم هستن و سایت ir رو شما انتخاب کنید


صفحه اصلی سایت این شکلی هست و همونطور که علامت زدیم شما گزینه اولی یعنی " ثبت نام ، اصلاح و فراموشی کد فراگیر برای اتباع خارجی " رو انتخاب کنید


صفحه دوم میاد تو این صفحه به شما شرایط و قوانین رو نوشتن و توصیه میشه حتما بخونید چون زمان ثبت نام به دردتون میخوره و در آینده به مشکل نمیخورید

بعد از خوندن شرایط و قوانین این دکمه ای که علامت زدم رو انتخاب کنید




میرسیم به صفحه ثبت نام این صفحه بسیار مهمه و حواستون رو جمع کنید تا اطلاعات اشتباهی ننویسید

کشور محل تولد : کشور محل تولدتون رو فقط بنویسید و حتما از روی مدارک باشه
نام و نام خانوادگی : دقیقا از روی پاسپورت
نام پدر : نام پدرتون رو بنویسید
نام جد : این مورد برای پاسپورت های عرب زبان هست و همه نیازی به نوشتنش ندارن 
شماره تماس : شماره موبایل خودتون رو بنویسید

دکمه ادامه رو بزنید

صفحه بعد باید عکس مدرک شناسایی خودتون رو بزنید
اگر کارت آمایش دارید همون روی کارت کافیه
اگر پاسپورت دارید صفحه ی عکس دار رو بزارید نه ویزا
اگر دفترچه اقامت دارید صفحه عکس دار

یکی از خوبی های این سایت اینکه اگه عکس رو با موبایلتون هم گرفته باشید تایید میکنن پس نیازی به دستگاه اسکنر ندارید

مرحله بعد که سوال پرسیده که آیا ثبت نام توسط کافینت یا مراکز مجاز انجام شده شما گزینه خیر رو بزنید و ادامه مراحل رو برید
پس از این مرحله به درگاه پرداخت هدایت میشید و کافیه مبلغ 30 هزار تومن پرداخت کنید
نگران نباشید این سایت رو چک کردیم و همه چی درسته 
بعد از پرداخت موفق یه کد پیگیری به شما نشون داده میشه و سریعا همون کد براتون پیامک میشه
این کد رو داشته باشید و 24 ساعت بعد به همون سایت برگردید و گزینه پیگیری رو انتخاب کنید و اون کد پیگیری رو بنویسید و به همین راحتی کد فراگیرتون رو با استعلام ببینید

سوالات متداول :
آیا این کد در تمامی بانک ها مورد قبول هست
بله اکثر بانک های ایرانی این کد هارو قبول دارن و میتونید بعد از دریافت کد فراگیر به بانک مراجعه کنید

خوشحال میشیم نظراتتون رو با ما در میون بزارید
  • ۳۷۷۷

با عرض سلام

لطفا, کذ فراکیر را برای بنده درخوست اقدام می نماییم.

سلام و روز بخیر در صورتیکه عابربانک و حساب شخص مسدود شده باشه ( مسدودی بصودت سراسری بوده باشد ) آیا باز امکان دریافت کد فراگیر وجود دارد . امروز ده بهمن ماه به شعبه مراجعه کردم که با تعداد کثیری از هموطنانم مواجه شدم که همگی حسابشان مسدود شده بود.ممنو.ن میشم پاسخگو باشین

سلام باید کد 12 رقمی بگیرید

سلام چرا قیمتش دوبرابری بعضی افراد باقیمت ۱۵۰۰۰تومان گرفتن

من برای تبه افغان دارم ثبت دستگاه کارتخوان میزنم در هنگام ثبت نام که شماره فراگیر میزنم میگه نام معتبر نمی باشد چرا

واقعا راهنماییتون عالی بود مرسی

سلام وقتتون بخیر من رفتم کافی نت و کد پیگیری هم برام ارسال شد الانم ۲۴ساعت گذشته ولی هرچی کد پیگیری و تو سایت میزنم مینویسه کد رهگیری موجود نیس علت چیه!؟

برای بازیابی کد فراگیر دوباره ۳۰ تومان می خواهد .یعنی واقعا خجالت نمی کشید؟

شنبه ۱۹ فروردين ۰۲ , ۱۰:۰۲ احمدرومل عسکرزاده

سلام من با ویزه و پاسپورت آمدم تهران الان کد فراگیر میخواهم،

من کد فراگیر را هم دارم ولی اکثر بانک ها میگن نمی‌شود باید اجاره نامه داشته باشید به است خودتون

من کود  فراگیر هم گرفتم اما وقتی به بانک مراجعه کردم  برایم کارت. بانکی ندادن 

 

باسلام من ساکن نسیم شهر هستم وبانک صادرات نسیم شهر حساب دارم امروز برای فعال کردن همراه بانک اقدام کردم ۲ساعت نوبت گرفتم بعد کارمند بانک خیلی بالحنه بدی میگه اتباع اجازه ندارهمراه بانک داشت باشه مگه سیتم بانک فرق داره بانک مسکن حساب دارم خیلی راحت برام همراه بانکم روفعال کردن دست کارمندابانک مسکن دردنکنه ولی بانک صادرات کارمنو راه نداخت وقتی حساب دارم سپهرکارت دارم چراهمراه بانک اجازه ندارم فعال کنم دلیلش چیه بگید که حداقل بقیه مثل من از کارشون نمونه ممنون 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Faragir Code Powered by Faragir-code